Mommyishome Tnzlhsyn1 arkadaşımın çocuğunda öyle bi durum olmuştı ama bir göz tamamen yok gibiydi. Yani sizinki farklı olabilir. Dereceleri var zaten . Hastalığın adını tam hatırlamıyırum çocuk doktorunuz bşr şey farketmedi mi kontrollerde
Gzdzeynep Tnzlhsyn1 aralarında çok fark yoksa takılmayın. benim kızımın da öyle ama çok çok dikkatli bakılırsa anlaşılıyor ki herkesin iki gözü birbiriyle tamamen eşit değil. gözünde bozukluk ve başka problem olmasın bence çok farkedilmiyorsa önemli değildir.
Pamukkiz Tnzlhsyn1 benim bebeğimin de öyle 15 aylık bi sıkıntı yok dikkat edilmediği sürece belli olmuyor. Hatta benim de öyle genetik bizim sanırım 😂
Tnzlhsyn1 Mommyishome 1 haftalık kontrolüne gittik gözüyle ilgili birşey söylemedi sadece 1 aylıkken göz muanesi için devlet hastanesine gtmemi söyledi. Bnde bgun fark ettim 1 gözünün diğerine gore biraz farklı olduğunu
Seymakrpnr Benim bebegimin de dogustan bir gozu mikroftalmi gelismemis ve suan gormuyor yedi ayligiz bencede goturuun doktora
Berenarya Seymakrpnr Seymakrpnr görmediğini nasıl farke ttiniz birde kacinci ayda göz doktoruna götürdünüz
Tnzlhsyn1 Bn bugüne kadar fark etmemiştim kaynvalidem söyledi o söyleyince dikkatimi çekti. Bgun birazdaha belli ediyo kndini sanırım şuan uyuyo insAllah uyandıktan sonra geçmiş olur
Seymakrpnr Tnzlhsyn1 en iyi proflara goturdumm ameliyatta oldu bekliyrzz marta kadr dokuz aylik olunca hic gorme saglanmazsa protez yapilacakk ikisi ayni dursun die
Tnzlhsyn1 1 aylik kontrolünde götürmüştüm göz için bir sknti yok dedi . Dger gözünün küçük olması ile.ilgili birşey sormadm Cnku öyle abartilcak kadar yada bakıldığında fark edilcek kadar bi skntisi yok zaten bizlerinde iki gözde farklılk var yaratılışta
Seymakrpnr Berenarya malesef gormeyecek o gozumuz ama onbes aylik olduk tedavi goruyrz hala cok iyiyiz sukur gozune protez yapilacak insallah uc yasinda