4aylık kızım çişini çok az yapıyor ve sarı yapıyor mama yiyoruz sütüm de iyi emzirmekte sıkıntı yaşamıyorum huysuzluğu yok keyfi gayet yerinde ama ben çok takıldım hadi sarı olmasını kullandığı Demir’e d vitamine ne bağlayabilirim ama neden az çiş yapar ki karnı tok buna eminim çünkü kaşık maması veriyorum su vermeyi unutuyorum bundan olabilir mi ne yapayım ne yapmam gerek