queens Dünden nohut yemeğim var ama salçası fazla kaçmış eşim bugun yermi bilmiyorum başka ne yapsam diye düşünüyorum hiçte canım birsey yapmak istemiyor ama yemek hassas noktamız 😃
Bogaannesi queens benimkininde salca takintisi var ya 😒 bana normal gelen ona bildigin yemek yapmamisimda onune salca koymusum gibi geliyo😀😀😀😀
Balkizlarim Bogaannesi Benim çok nadir olduğu için ayri bir mutluluk oluyor daha çok vaktim oluyor 🤣🤣
kagan1 Bogaannesi ıspanak kavuracam yumurtalı yanında yoğurt tamam yeter bugünlük mercimek çorbam da var
Cookie Patates oturtma , bulgur pilavı , yoğurtlu köz salata Oruçluyum iftarı dört gözle bekliyorum 😄
aylizinannesiii Bogaannesi Nohut yemeği pilav dünden de kereviz corbam var bide biskuvili pasta yaparim otururum 😁😆
kaganege Bogaannesi enginar yemeği ve yoğurt bu akşamki menümüz. Bu aralar sağlıklı besleniyorum karbonhidrat yok🙂🙂🙂
Mynameisugu Bizim yoremizin meşhur yemeğini yaptım bugun çortutu pancarı yanına salata yaparım orucluyum ne tatlı yapsam acaba kolay bı tarif alabilirim 😋😋
Smyytt Dünden kızarmış tavuk ve sulu Patates yemegi var Bugünde browni kurabiye ve haşhaşlı revani yaptim