1 yaşına girmesine az kaldı ve kabızlık sıkıntımız var. 😔 elma şeftali püresi yedirdim su içiyor zaten ayakları karnına çekme hareti de yaptık ve 4 gündür osmolak şurup içiyor ama hala yapamadı. Sancısı var uyuyamıyor karnı şiş 😔 ne yapabilirim doktorlar osmolak gibi şurup falan veriyor ama işe yaramıyor. Acil bir şeyler önerebilirmisiniz lütfen