_yenianne00_ Oglumum odasina buhar makinesi almak istiyorum. Kullanip memnun kaldiginiz markalar ya da asla alma dedikleriniz neler?
nutellayiyensincap _yenianne00_ deerma f600 aldık çok memnunuz. Su haznesi çok geniş,zamanlayıcı var;ne zaman kapatmak istediğinizi seçebiliyorsunuz. Oda ısısını gösteriyor. Uçucu yağlardan,kokulardan koymak için haznesi de var.