Ashly90 Bebeğim 5 aylık biberonu bırakmak istiyorum meme reddi yaşadığım için ama alıştırma bardağını istemiyor kullanan var mı
teachersrn Ashly90 ben işe başladığımda sağdığım sütleri alıştırma bardağıyla verdi annem ama biz hiç biberon vermemiştik 9 ay falan bardakla içti sütü. Şimdi biberonla veriyor ama 14 aylık artık, emmesinde bir değişiklik olmadı hala emiyor beni de
Yavuzuannesi2012 Ashly90 ben dışarı çıktığımda aventin alıştırma bardaklarına sütünü sağıp veriyorum gayet güzel emiyor. Bir sıkıntı da yaşamadım. Bebeğim şimdi 6 aylık ama 4 aydan beri bu şekil yapıyorum
Ozlemyusuf Ashly90 canım ben meme reddi yaşadım bebeğim emmek istemedi nukun alıştırma bardagi ile verdim mamayı bebek kendi çekmeden gelmiyo bide zor geliyo biberon gibi değil meme+mama olarak devam ettik ama benim oğlan gündüz beni emmiyo tabi o benimkinin sorunu 😃
Bsebse Ben şu an su vermeye başladım alıştırma bardağına çok az biberon kullandık ayda 1 yada 2 kere ben yokken annem verdi sadece. İlk zor oluyor ama sonra alışıyor 5 ay 5 günlüğüz