Biricigm Öncelikle sen kötü bir anne değilsin herkesin zaman zaman bunaldığı tükenmişlik hissettiği anlar oluyor, bu seni kötü anne yapmaz. Mükemmel ebeveynlik diye bir şey yok kötü bir anneyim diye asla düşünme. Düşüncelerini, öfkeni kontrol edemediğini düşünüyorsan bir yardım alman senin için iyi olabilir. Anne babanın psikolojisinin bebeği çok etkilediğine inanıyorum bu yüzden sen iyi ol mutlu ol bebeğinde mutlu olsun. Benim bu anlarda yaptığım bana iyi gelen bir şey var onu önermek istiyorum sana da, kendini kandırmak yani mutluluk rolleri yapmak zaten bir yerden sonra gerçekten mutlu hissediyorsun çünkü beynine hangi enerjiyi gönderirsen vücudun ona göre davranıyor. 🌼🌼