DorukMuratMoM merhabalar ben gıda mühendisiyim bu gibi durumlarda oncelikle markete gidip durumu bildirip urunu gostermelisiniz sonrasinda firmayi arayip urunun uzerindeki parti numaralarini soyleyerek urunde olanlari sikayet etmelisiniz o anda uretilen butun partideki urunleri gozden gecirip gerekirse eger gercekten sorun varsa piyasadan toplatabilirler