Haticeee34 Merhaba güzel anneler.9-7 yaşında iki kızım var ve balık yağı kullanmak istiyorum.piyasada birçok marka var..Araştırdım ama en iyisinin möller’s olduğuna karar verdim..Aranızda bu markayı kullanıp memnun kalan arkadaşlar var mi?
Limonlusu Haticeee34 doktorumuz möllers önermişti ama ben fiyatı sebebiyle oceans almıştım hiç memnun kalmadım. Kesinlikle möllers tutti furutti aramolı olanı oldukça iyi 😊