Sevilay80 Kızlar bebegım 15 aylık 13 aylıkken dıs cıkardı 2 tane ve 2 aydır dıs lerı buyumuyo kucuk neden ki bızım gıbı gec buyuyen dısler oldu mu artık endişeleniyorum