Mammamiaa_ MelisT OG marka. Ketboxta var güvenilir marka. Dokroranne var Serpil hanım kızına kullanıyo bende ondan görüp aldım😊
MelisT Ipek1405 bende çok kararsız kaldım. İlginç bir aekilde de büyüklerimiz hiç kullanmamış 🤷🏻♀️ Halbuki eskiden böyle şeyler daha çok verilirdi ama o yüzden de biraz arada kalmıştım
Denizzz88 Mammamiaa_ bende ondan görüp almıştım ketbox marka çok güzeller kullanıyorum oğluma hepsini
Mammamiaa_ Denizzz88 ay bizde 6.ayıma girince başlarız inşallah. Ek gida alışverişi tamam. Bir tek oğlumun hazır olmasını bekliyorum prematüre olduğu için 1 ay daha geç başlayabilme ihtikalimiz var. Umarım sorunsuz geçer❤dua edin🤎🤎🤎
Ipek1405 Mammamiaa_ benden size bir tavsiye sebzelerle başlayın ve dırek pütürlü baslayın Meyve en son yedırecegıniz besin olsun
Ipek1405 Mammamiaa_ baslayın Yogurt la ama Meyve en sona kald Sin nedeni ise Meyve tatlı oldugu ıcın o tada alısıyor lar ve sebzeyi sevmiyorlar ileride