neslihanyildiz Hanımlar bebeğim 40 günlük çok zor uyuyor özellikle gündüzleri iki saate bir beslemem gerektigi söylendi ama uyuyup içi geçene kadar zaten iki saat oluyor yinede uyandırıp beslemeli miyim yoksa uyanmasını bekleyeyim mi?
Yasemin38 neslihanyildiz 2 3 saati geçmemeli özellikle geceleri açlık kan şekeri düştüğü zamanda uyku hali yapabilir. Biraz daha sonra zaten düzene biner canım
Mommyishome neslihanyildiz sarılık riski geçtiyse uyandırmayın artık en azından daldktan sonra 3-4 saat bekleyin uyusun
[silindi] neslihanyildiz canim kizimi hic uyandirmadim mamasini yemesini için herzaman bekledim kendi uyansin diye.. bence sende oyle yap cunku karni ac olan bebek zaten uymaz…
neslihanyildiz Morusevenanne Uyumsuzz ayy çok sevindim teşekkür ederim. Geceleride aynı şekilde kendisi uyanınca mı besleyeyim