Sevgili anneler sanırım birçoğunuz karnında büyüttüğü yavrusunu şimdi kucağında büyütüyor .Peki aranızda benim gibi Kalpten doğan yavrusunu büyüten var mı? Kalbiyolojik annelerimizin paylaşım alanı olsun mu bu konu da ☺️hepsi bizim canımız yavrularımız sağlıkla biZimle büyüsünler inşallah♥️