21 Aralık’ta ilk Leslie postunu açmıştım hala devam ediyoruz .
Yarın tartı günümüz tartılıp tekrr kaldığmız yerden devam edeceğiz .
Haftada bir tartı günü yapacağız.
7 gün boyunca her gün en az 30 dk Leslie yapıp mutlaka her gün posta bugun Leslie yapıldı yazıyoruz dk ile birlikte .
Yarın sabah ilk çiş sonrası tartılın.
Beni takip edin yeni post acacgm ordan kilo vermeye devam edeceğiz .
Şindiden toplanalım diye açıyorum postu
LÜTFEN VAZGEÇECEKLER YAZMASIN BİLE