Kızlar 1,5 ay önce doğum yaptım , yaptım yapalı büyük tualetlerime zor çıkıyorum. En son pes ettim eczaneden krem aldım KORTOS VE ANESTOL POMAD kremlerini verdi evzaneci yine içim rahat etmedi doktoruma da yazdım. Bunları emzirirken kullanıp bi sorun yaşamayan var mı. ? Emzirirken bazı sitelerde süte geçer diyor kafam karıştı