cileklicheesecake Selamlar kızım çok kullanmadı en fazla 4 kere giymiştir 0 ayarında almak isteyen olursa iletişime geçebilir 🌸
eceunverkanra cileklicheesecake Merhaba annemiz🌸il etiketi eklemek için soruyorum hangi ildesiniz ? ☺️ Bir de fiyat bilgisi de yazabilir misiniz?
Tugce cileklicheesecake yanlış anlamayın ama ayakkabının anası ağlamış. Belki yanlış saymışsınızdır sanki 5 kez giyilmiş olabilir gibi
Ebrugoktug08 Kivicito 😂😂 göz var ya bide fiyata bak o kadar giymiş eskimiş artık o kadar para vercek olsam gidip 0 alırım
cileklicheesecake Burda tanımadığım kimseye yalan borcum yok fotoğraflar kaynaklı kötü çıkmış olabilir fakat öyle bir durumda değil gereksiz insanların gereksiz yorumlarıda ancak beni güldürür o yüzden posttan çıkışlar sağda edebimi bozmadan yallah 🤙🏻
nursocum cileklicheesecake baya giydirmişsin ama yani ipleri bile kararmış 😂 ayrıca 2. El ürün satmayı bilmiyor buradakiler aldığınız fiyatın yarısından aşağı satmanız lazım güncel fiyatın yarısıyla değil hayırlı satışlar 😘
YeniAnneIstanbul cileklicheesecake nike revolution modelini gidip o paraya veya ustune en fazla 40tl koyup alabilir hem sifir urun hem deforme olmaz. Bu ayakkabi ben sifirini nike’in kendi sitesinde daha ucuza almistim. Birde o kadar giyildi deforme olmadi.
cileklicheesecake nursocum bugünkü güncel satış fiyatı neyse bende o fiyattan aldım çünkü ürüne zaten zam gelmedi hiç ipleri ve içi fotoğrafta kararmış gibi duruyor fakat öyle değil gece çektiğim için ışığın azizliği
Tugce cileklicheesecake hadi ipler ışıktan “pamuklanmış”, ya çöken tabanlar?! Aynı ayakkabının yetişkinini 6 sene giydim. Atmamış olsaydım size göstermek isterdim. Buradaki problem 4 kez giyildiğini söylemiş olmanız.