Kızlar merhaba,bebeğim 14 aylık küçükken kafasında yamukluk vardı çok az da olsa. Diğer tarafa yatırmaya çalıştım ama artık kendi döndüğü için fayda etmedi demek ki. Aşırı değil ama belli oluyor aynadan bakınca ya da dikkatli bakınca bi tarafı daha düz. Bu konuda napılabilir biliyor musunuz ? 14 ay sonra işe yarar mı ya da. Saçını kestirdik uzun zaman sonra düzelmiştir dedim ama düzelmemiş. Çok üzgünüm 😓