Minnakkkkk ben sezeryan olduğum gün öksürük vardı bende ilk gün hastanede aşırı oksurmustum doktora birşey ver oksurugum geçsin canım acıyor dedimdi birşey yapan olmadı alıştım yani şuan 3 üncü ay dolcak neredeyse sadece arada kaşınır dikiş yerim onuda sordum sezeryan olana oda iyileşiyor ondan kaşınır dedi başkada bir skntim yok