Merhaba güzel anneler 😍
bugününü hayırla sonuçlansın inşaallah
dün gündüz çok sinirlenip bir anda bant yapıştırıp memeden kesme kararı aldım kızım çok iştahsız sürekli meme Emen bir bebekti emzirmeyi bırakmak istemiyordum ama çok yoruldum bugün de pişmanım gecemiz de zorlu geçti biraz daha emzirseydim dedim bu arada 2 yaşında kızım görüşlerinizi bekliyorum siz ne zaman ayırdınız ve nasıl sonuçlandı