Hayatkisa1126 kesinlikle alerjik bebeğim var süt alerjisi
ahh bide makarnayı yoğurtlu yediysenizzz yandınızz
ıhh ıhhhh ıhhhh diye emerken bir ses
belirsiz huzursuz yüzüne baka baka ağlayan yavrunuz
sümüklü kaka ( kan olsun olmasın fark etmiyor)
acile gidersiniz kolik bebek yapacak bir şeu yok demezlermi çaresizlikle beklersiniz zaman geçsin çocuğum iyi olacak diye işte bu bendim taki doktorumuz mustafa çağlar yörgüçle tanışana kadar
inek sütü inteloransı , laktoz inteloransı , inek sütü entropatisi hepsi aynı şey
Hemen bir diyet 2. Aydan beri
Süt ve süt ürünleri kıyma et sucuk yok
beyaz ekmek yok ( peynir altı suyu olduğu için ) çavdar ekmeği özellikle untad marka sıfır süt
çikolata vs hiçbirii yemiyorsunuz
Relactaz ilaç değil dir kesinlikle alıyorsunuz
İlk zaman her beslenme öncesi 4 damla demişti doktorum sonra sabah akşam günde 2 kere oldu krizler geçtikten sonra
her bebek için etkili emin olun