Merhaba herkese, bebeğim 3 buçuk aylık ve tam 12 gündür öksürük, hapşırık, geniz akıntısı var. Öksürük ciğerlerden hırıltı gelmediğinden dolayı evde ventolin hava ile giderilmeye çalışıldı ama geçmedi, yeniden gittik hastaneye yatıralım o zaman dedi doktoru ciğerlere inmesin diye, hastanede de sadece hava verdiler burnunu açtılar ilaç serum antibiyotik hiç bir şey yapılmadı hastaneden çıktık 3 gün sonrasına kontrol vermiştir doktor gittiğimizde yine aynıydı kızım. Artık bizim tepkimizden dolayı sanırım antibiyotiğe başladık ama bugün 4.gün antibiyotikte işe yaramadı daha, aynı öksürük hapşırık devam. Pzt kontrolümüz var aynı durumu yaşayanlarınız oldu mu çok yoruldum artık yardım edin lütfen