Bizimde aynı durum başımıza geldi çok fazla sütüm vardı emince uyuyor dediğüniz gibi bezlerimiz hep kirli diye hiç aklıma kötü bişey getirmedim ama 1. Ay kontrolunde sadece 100 gram almıştı ve doktorumuz hemen bebeğimden kan ve idrar aldı herşey temiz çıkınca sütünüm değerinin düşük olduğunu ve her emzirme arkasına mama vermemi istedi şükür ki sonrasında kilo alımımız düzeldi… olabilir şeyler bunlar üZülmeyin ve mamaya başlayın