Kızım 1 yaş 10 günlük son 1 aydır dediğiniz gibi sürekli memede kalmak istiyo bigün yediğini diğer gün yemiyo kakasını da 3-4 defa yapıyo doktorumuz zorlama yemek isterse yesin emmek isterse emsin kakası olduğu sürece sıkıntı yok demişti geçen ay. Yani normal bi süreç eline verip kendi yemesi için teşvik edin öyle daha çok yiyo benim kızım belki sizde de işe yarar😌