HaticeClk Doğum yapalı 6 ay oldu sizde de bu durumlar oluyor mu ya nedeni bilemedm grip mi olacam başka bişey mi bilmiyorum aniden sıcak basıyor terliyorum adet olmama da 1 hafta var
SEDANURRRR HaticeClk benim kaynanam öyle ama o menepozda olduğu için😂 senin durumun hakkında bi bilgim yok üstte kalsın 🌸
Mericcc HaticeClk ay bennnn devamlı sıcak basıyor terliyorum balkona çıkıp serinliyorum ancak. Menopozlular gibiyim. Bebeğim 5.5 aylık ve hala adet olmadım ondan mı bilmem.
Kereminannesiii HaticeClk 1 sene kadar devam etmişti bende. Ara ara ateş basıyor terliyordum. Adet dönemide yaklaşmış onunda etkisi vardır
HaticeClk Kereminannesiii sanırım 🤷♀️🤷♀️ Birden bire oldu birden ateş basıp terliyorum aynı menepozlular gibiyim
Msstiskaya HaticeClk sakin ol hormonların normale dönmesi zaman alıyor. İnan bir yıl sürdü bende o ateş basması sonra geçti. Sezeryanla doğurdum birde oluyor yani .
HaticeClk Msstiskaya bende canım bende sezeryan oldum ya anlam veremedim birden neden böyle oldum diye bi kış yani 🤷♀️🤷♀️
HaticeClk Msstiskaya birden böyle ateş basıyor terliyorum. Normalde hiç bilmem 🤷♀️ bide yeni oldu bu bende sizdedemi öyle olmuştu
Msstiskaya HaticeClk Evet bende çok terleyen bir insan olmama rağmen bir yıl yaşadım ve geçti merak etmeyin. Ama doktorunuza rutin kontrollerinizi yaptığınızda daha rahatlarsiniz