Kızlar yavrularınıza taktığınız lakaplar neler?
Benimki yakamda uyuyor sürekli yakamda o yüzden yaka iğnem yaka boncuğum diyorum. Daha bir sürü var ama en çok bunu kullanıyorum. Sizin de kullandığınız lakaplar varsa alalım sşkım balım tatlım gibi hitaplar değil ama 😊