Deletedmom_73 Kızlar dünden beri bebeğim iştahsız biraz normalde 125 100 içer şimdi neredeyse 60 50 içiyor salya çok akıtıyor dün sertti damagi bugün beyazlık var biraz diş olabilir mi acaba iki oldu üst değiştiriyorum
Arasbeyinannesi Deletedmom_73 bizde 3 aydan beri öyleyiz 4 ayda daha da arttı doktor yerleri belli olmuş dişlerin diş cıkartıyorsunuz ama 10 günede cıkabilir 1 2 ayada dedi hergün sürkeli kıyafet değişiyorum birde atak haftasıyla birleşti iyice huysuzuz 🥺
Deletedmom_73 Arasbeyinannesi Aynen canım bizimde öyle salya vardı ama bu kadar değildi Allah’tan ateş ya da ishal yok biberon istemiyor resmen oyuncağın kulağını yiyor 🤣
Meyracukurmaraz Benim kızımda 4 buçuk aylık 3 aylıktan beri böyleyiz 2 gündür daha da beter oldu elini ağzına götürüp bağırıyor sinirleniyo kaşıyamadıkça tetagil şase aldım rahatladı gibi inşallah iyi gelir
Deletedmom_73 Meyracukurmaraz Bizimki kasiyiciyla kasiyamiyor oyuncağını kulağını kasiyabiliyor sürekli eli ağzında