Merhaba anneler burada genelde okuyucum ama sizlere birşey sormak istiyorum. Kızım 1 yaşına girecek ocağın 8’inde. Bu zamana kadar diş çıkarırken hiç fark etmiyorduk bile ne huy değişimi ne ateş ne ishal. 1 haftadır kızım sanki hastaymış gibi hep yerlerde yatıyor canı isterse oyun oynuyor. Arada ishali de var ve onunla birlikte pişiğimizde başladı. Tabak tabak çorba bitiren kız şimdi ağzına yemeğe dair birşey sürmüyor. Günde kaç çeşit yemek yapıyorum belki yer diye ama sürekli ağzındakileri yüzüme tükürüyor. Bu aralar sadece mama ile besleniyoruz. 1 haftada bir kutu mama gidiyor. Ve birçok huyu da değişti. Önceden babaannesine aşık birisiydi resmen şimdi ben harici kimseye gitmiyor. Gidiyor ama ağlayıp geri bana geliyor. Benimle tek olduğunda hiçbir sorunumuz yok çok mutlu ama başka birisini görsün başlıyor huysuzlanmaya. Dün ağzına baktım azı dişi çıkıyor ve alttan 2 tane daha diş patlamış. Sizce dişin verdiği etki midir yoksa dişle beraber 1 yaş sendromu da başladı? Sizinde başınıza böyle bir durum geldiyse eğer ne kadar süre sürdü? Biraz uzun oldu kusura bakmayın..🙏🏻🌸