Anneler kızım 5 buçuk aylık . En son pazar günü kakasını yaptı . Gazını çıkarıyor ama kaka yok . Hergğn sürmeli olarak ıhlamur zeytinyağı akşamları biogaia veriyorum . Sadece bi kaç kaşık havuç rendesi portakal suyu falan verdim. 1 buçuk haftadır da vegaferon Demir damlası kullanıyorum(takip ediyorum kabızlık olacak olursa durdururum 4 gündür vermiyorum Demir damlasını)
Aadece sabahları kıvranıyor gazını çıkartınca rahatlıyor keyfi yerinde .doktora gitsemmi kini lütfen yardım edin ??