09-10-21 Bernakayra benim 3 ay oldu halada giyinemiyorum sadece lastikli olanlardan giyiyorum onlarda bel üstü😢
bjkbb Bernakayra vala sezeryanda sonra belli bir süre yine hamile pantolonlarımdan giydim bir yıl oldu doğum yapalı geçen hamilelikten önceki bir kotumu deneyeyim dedi oldu ne kadar sevindim anlatamam 😃
Ilaydaa Bernakayra ben giydim bebeğimin 15. Gün doktor kontrolü vardı. Pantolonla gitmiştim. Bir acıda olmamıştı
NinovaLemi Günde hamilelik öncesi pantolonumu denemek için giymistim biraz sıkmıştı. 15. Gün tekrar giydiğimde tam olmuştu gezmeye gitmistim. Gün içinde rahatsız etti en rahat 1. Aydan sonra giyebildim
Bernakayra Benimde salı günü 1. Ayım doluyo ama 2 defa ameliyat oldum ilkinde dikiş patladı 2. Dikiş atılalı da 2. Hafta olacak ben daha çok korkuyorum yA dikişlerim alınacak ama yine de çekiniyorum
iperir_bul İlk bir ay hamile pantolonlarımı giydim kilom gitmeye başladıkça normal pantolon giymeye başladım bir buçuk ay sonra falan. Aslında ne zamanki rahat hareket etmeye başladım dikişlerim ağrımadı o zaman giydim
Asl90 Bernakayra ben hemen giymeye başladım sorun olmadı ameliyat yerime denk gelmiyordu bir hafta içinde tam olmaya başladı pantolonlar düğmesini kapatabiliyordum