Sevincb benim kızımda 5 dk emerdi en uzun emdiği 6 dk dir doktora sordum süresinin bı önemi yok sütün doyuruyodur demişti kilo alımı falan gayet iyiydi bazen anneye sorarız ne kadar emiyo diye yarım saat der ama doyurmuyodur bebeği MAM takviyesi isteriz demişti
Yani siz her fırsatta emzirin ilk ay kilo alımı çok düşük olursa gün içinde bir iki öğün mama verirsiniz o vakte kadar bol su fındık ceviz badem yeşillik devam