Bety2 ben ameliyattan çıktıktan 6 saat sonra ayaklanirken ebe korseyi taktı her kalktığında takacaksın ddi doktorumuz doğum öncesi uyardı korse al diye bende sezeryan doğum yaptım hatta doktor normal doğum yapsan da korse takacağız ddi ben 20 gün taktım sonra takmadım haziran da doğum yaptım sıcak diye takamadım
aksine ben takmadigim zaman dikislerim ağrıyordu gobegim asagi sarktigi icin