kızlar kızım 8.5 aylık oldu bu ayaklanma evre başladığından beri yani yaklaşık iki aydır net bir şekilde her uyku için yatırdığımda beşiğin her yerinde fır dönüyor dizlerinin üzerine kalkıyor.yani popo yukarıda baş aşağıda öyle ağlıyor🤦♀️beşiğin başına koyuyorum 10 sn geçmeden ayak ucuna geliyor dönüp.bir de beşikte yan dönüp ortaya gelip kendini beşiğe sıkıştırıyor.Artık uyuyacağı zaman sinir krizi geçiriyorum sessiz kalmaya çalışıp.böyle şeyler yaşayan var mı neden yapıyorlar bunu.doğduğundan beri aşırı hareketli kolik huysuz bir çocuktu zaten ama artık gücüm kalmadı gerçekten