Arkadaşlar arkadaşımın buzluğunda 3 ayı dolmak üzere olan 20 paketten fazla süt varmış. Onun bebeği reçeteli mama içiyor anne sütü içmiyor. Bana verecek benim oğlumun alerjisi yok zaten anne sütü alıyor ve ek gıda. Bu sütlerle muhallebi yapabilir miyim? Yapan var mı?