Esrkrc Herkese merhaba ailemin yanında misafirim kızım 1 yaş aşısı olacak ama sağlık ocağında aşı olmadığını söylediler. Devlet hastanesinde ( çocuk hastanesi) aşı yaptıran var mı yakın zamanlarda
Mrs_Mert Esrkrc kızım 1 yaşındayken yumurta alerjisi vardı bu yüzden sağlık ocakları yapmıyordu. Ben de farklı şehirdeydim. Araştırma hastanesi hem alerji testi yaptı hem de aşıyı yaptı. Geçen sene Kasımda olması lazım
Esrkrc Aezgi evet özelde yapılıyormuş en son çare olarak özele gitmeyi düşünüyorum kısa süre içinde yaptıramazsam teşekkürler
Esrkrc Mrs_Mert biizim de alerjimiz vardı şu an diyetimizi açtık ama hep sağlık ocağında yapıldı. Araştırma hastanesine randevu aldım hastaneyi aradım sabah sağlık ocağında yaptırmanız gerekir diye konuştular kesin bilgi alamadım
Mrs_Mert Esrkrc ben hiç diyet yapmadım kızımın vücudu sadece yumurta beyazına reaksiyon gösterdi. 1 yaş aşısı zamanı önce araştırma hastanesinde alerji testleri yapıldı sonra yine aynı hastanede aşısı yapıldı