dlrkrn Ben yarı blw yarı geleneksel uyguladım. Çorba yoğurt gibi şeyleri kendim verdim katı olanları önüne koydum. 6aylıktan beri de öyle yapıyorum. Şuan 15aylık, çatal kullanıyor, kahvaltısını kendi yapıyor. Kaşık kullanmayı öğrenene kdaar çorbayı kendim vericem. Yani arada denetiyorum ama her zmaan yapmak çok zor. Heryer batıyor çünkü. Blwnin şu faydasını da gördüm, boğazına kolay kolay bişi kaçırmıyor, yutabileceği şeyin farkında olarak yemek yiyor. Bence hemen başlamalısınız. Meyve, kek gibi yumuşak şeyler ilk başta en ideali olur sanırım. Önce bebeğiniz kendini bir tartsın.