Doğduğundan beri mama ile besleniyor anne sütü ilk 10 gün sağarak vermeye çalıştım tabi mamadayedi bu süre zarfında. Sadece Mama yedirmiş olan anneler size ihtiyacım var lütfen yorum yapın bebeklerinizn sağlıkları nasıl mama yedirmenin eksileri nedir ek gıdayla telafi edilebilir mi içimi ferahlatmak istiyorum azından 😣😣