Eliffffffff tamamen size bağlı. Siz ne zaman bardakla tanıştırırsanız o zaman bardağa da geçer. Kızım 1,5 yaşında, hiç biberon kullanmadı, 6 aylıkken suluk aldım kauçuk uçlu onunla da içemedi, bir süre kaşıkla verdim, ortalama 8-9 aylıkken kendi kendine çok güzel oturmaya başladıktan sonra küçük plastik su bardağıyla vermeye başladım suyunu. Hala da onunla içiyor. Bebeğin neye alışacağı, neyi ne zaman bırakacağı biraz sizin elinizde.
Bu arada meyve suyunu vs aynı bardakla veriyorum