Kızlar bebeğim 9 aylık 5 aylıkken ek gıdaya başladık ara ara reddetme oluyordu ama genel anlamda çok güzel ilerliyorduk bu ay kızım hasta oldu idrar yolu enfeksiyonu ve soğuk algınlığı atlattı ciddi derecede kusmaları oldu zaten reflüsü de vardı bebeklikten ama hiç bu derece olmamıştı asla ek gıdaya kabul etmiyor tam 10 gündür mücadele ediyorum ve gelişimine katkı sağlayacak hiçbirşey yediremiyorum artık ve çok üzülüyorum 🥺 aynı durumu yaşayan oldu mu acaba