anneesi ben 32 yaşında anne oldum ve kızım şuan 9 ayını bitirmek üzere. Bana o kadar sevgi dolu bakıyor bana o kadar ihtiyacı var ki 2. Çocuğu elbette istiyorum ama kızıma olan bu ilgiyi şuan bölmek istemiyorum. Benim ve kardeşimin arasında 13 ay var peş peşe kaza ile olmuş. Annem hep diyor ki. Kardeşin dopunca seni abla bildik. 1 yaşında ki çocuktaan olgunluk bekledik. Sen hep fedakar olmak zorunda kaldın. O yüzden eşimlede konuştuk bu konuyu kızım 3 yaşını bitirince 2.ye niyetlenip 4 yakınken bir kardeşi olmasını istiyorum. Tabi bunu Allah bilir. Hem okul çağına gelmeden diğerininde ele avuca gelmesşni istiyorum. Öğretmen olduğumdan velilerimden vs tecrübe ve gözlemlerimde buna teşvik ediyor. Örneğin bir öğrencim 1.sınıftı. annesi yeni doğum yapmış. Tam annesinin yanında olmasını istediği zamanlarda hep komşu ilgilemşyor. Annem gelemez diyor mahzun oluyor vs.