anneesi Aslında o kadar muamma ki. Şahsen doğum yapmadan önce 2.yi düşünürdüm 🙈 şuan mesela düşünmüyorum 🤣
2.bebeği istememin nedeni kızım yalnız kalsın istemiyorum, derdini anlatacağı bir kardeşi olsun isterdim 😒
şuanda fikrim değişti🤭 kızım 7 aylık ama ben 2.yi düşünmüyorum ki sebeplerim daha fazla. Bu dünyaya 2.bebek çok,bu ekonomiyle yetişemem,bu ekonomiyle kısarak eksik bırakarak büyütmek istemem. Bide tabi dünya şartları. Ben tecavüz vs bunları çok takan biriyim,dünyanın çivisi çıkmış. Kendi kızımı koruyup kollarsam yeterli benim için 😊