-erCansu-
Şu sıralar çatal biraz tutuyor ama yemeği çatala gelmeyince bırakıyor hemen
Tuba eliyle yiyor önüne koyunca, şu sıralar çatalı da alıyor eline yiyeceği çatala gelmeyince hemen geri bırakıyor. Bardağı da önüne koyuyorum bazen ama oyuna çevirip içindekini boşaltıp bardağı fırlatıyor
acimavi
Ya ben de ilk zamanlar böyle alıştırdım ben yedirdim ama biberonu eline çok vermeyi denedim, her seferinde mama içmeyi de bıraktı. Yani zaten biberonu kendi kendine bir süreden sonra tutmak istemesi gerekmiyor muydu?
İçecek bardağı eline verdiğim zaman asla içmez, direkt oyuna çeviriyor içindekini döküp bardağı yerlerde süründürüyor