Kızim 11 aylık gece beslenmesini kesmek istiyorum aksam 8 gibi yatiyor 11-2-5 de mama icmeyi huy edindi bazen bu sayi artiyorda bend kademeli kesmeye karar verdim uc gun boyunca her kalktiginda 90 cc verdim dun dorduncu aksamdi 60 cc vermeye basladim 11de kalktiginsa agladi yine istedi bi şekilde uyuttum diğerlerinde aglamadi hemen icip uyudu simdi benim sorum su mama miktarini azaltiyorum ama verme sayimida azaltmam lazim mi ben hala hee uyandiginda mama veriyorum tabi azaltarak ama yinede veriyorum nasil bir yol izlemeliyim cok tepki gosterir aglarsa diğer mamayi ne zaman verebilirim dun aksam mesala 11de 60 cc icti eğer uyutmayi başaramasaydim ikinci 60 cc yi ne zaman vericektim bilgisi tecrubesi olan yardımci olabilir mi?