Benim bebeğim de 3 ay 27 günlük yeni atlatık aynısını. İlk başta sadece burnu tıkanıktı doktora götürdüm serumla temizeyin dedi biturlı acılmadı 2 gün sonra öksürük de başladı. Ben bi doktora götürün derim. İlk bebeğim ver ilk kez hastalanıyor çok korktum 3 kere doktora götürdüm 😀 en son öksürük için ve burun için ilac verdiler. 2 saate bir serumla da temızleyıp aspiratorle cekiyorum. Bugün bir hafta oldu ve cok şükür şimdi daha iyi. Biraz uzun sürecek. Geceleri daha zor oluyor