Kizlar emzirirken kilo vermek istiyorum. Bebeğimde alerji var yumurta ve süt ürünlerini tuketmiyorum ama kilo veremedim hiç herhalde karbonhidrati abarttim. Neyse ben normalde yeşil çay, soda ve limon u karıştırıp içiyordum gün içinde 1 litreye yakın. Emzirirken bunları tüketmem sakıncalı mı sizce??