Meme reddi emzik tutmama derken şimdi de biberon reddi başladı. Şimdi de benim yakamdan düşmüyo sütüm olsa emsin ama günde 2 kere mama vermem lazım sütüm yeterli değil o kadar emmesine rağmen gözle görülür bir artış yok ben de mama vermek zorunda kalıyorum. Sorum şu biberon reddini nasıl aşabiliriz? Emziği emerken ardına veriyorum ağzına ama artık onu da anladı sanırım 😅 mamayı değiştirdim aynı. Biberon avent kullanıyorum anne memesine yakın başka markalar da var onlardan hangisini alırsa beni bırakmaz bilemiyorum. Ek olarak beslerken biberonu almaması çok kötü bişey ya. Kaşıkla da olmuyo 90 cc ver ver bitmiyo yarısı içeri yarısı dışarı
Kafam allak bullak oldu