1annesi_26 eğer yemiyorsa cok zorlamayın biraz acıkmasını bekleyin öğün zamanlarını iyi ayarlayın. Bizimkide 7. Ayda iştahı kesilde 9. Ayda anca açıldı sanırım üzerine gidince hepten uzaklastırdım yemekten. Siz öyle yapmayın onun istemesini bekleyin yoksa kötü tepiyor. Birde mideleri cok küçük zaten biraz acıkmasını bekleyin ve sevdiği şeyleri vermeye calısın derim☺️