Snowglobe
Oğlum anne sütü almadı sayılır, hep mama ile beslendiği için geçen aya kadar da biberon ile mama içiyordu, mama dışında biberon dan bir şey kabul etmiyordu zaten, pipetli suluk aldım onu da kabul etmedi.
Ama 6.aydan beri bardaktan veriyorum ben, ek gıda ile beraber yani.