gokceyasss Kızlar selam oğlum 5 aylık. Egzama var. Sebebi bulunamadı henüz bi besin alerjisi çıkmadı. Doktor dün hipokort krem verdi dün sırtında hiç yoktu bıgün tüm sırtını kaplamış deliricem. Krem mi yan etki etti acaba kullanan var mı https://imgyukle.com/i/or466R
Aalya gokceyasss olabilir bazen kremlerin yan etkisi ciltte döküntü oluyor acil doktora gidin bence çok kötü olmuş
Gzd gokceyasss ah yavrum ya kıyamam, kızımın da alerjisi var ama neye daha sonuçları çıkmadı, hipokortu kullanıyoruz ama hiç böyle bişey yaşamadık, süt mü mama mı kullanıyosunuz
gokceyasss Aalya evet çok kötü oldu doktora sordum kremi sırtına sürmedin ondan olmaz alerjidendir sürmeye devam et dedi
Umutalim Ben geçen hafta kullandım sol yanağında vardı ilk üç gün geçer gibi oldu sonra daha beter çıktı kanamaya başladı bence bi dermatologa gösterin. Allah şifa versin