Aniliko Dün saat başı uyandım. Bebeğim değil ben uyandım. Her saat başında bir kivranma söz konusu. Ama kıvranırken uyuyor uyanmıyor. 4 ay 5 günlüğüz .gaz sancısı olamaz herhalde bi derin uykuya dalamadi yavrucum. Aç da değildi ben anlamadım neden olduğunu
Derinsu34 Aniliko dediğiniz gibi gaz olabilir ama bizimde 4. Ay sürekli gece uyanmaları oluyordu ve 5. Ay 10 günlükken dişi çıktı. Belkide diş yerleştiği için huzursuz olabiliyor.
NinovaLemi Aniliko gaz olabilir benim bebegimde öyle yapıyor bacaklarını karnına doğru itiyorum uykusunda gaz çıkarıyor uyumaya devam ediyor