Merhaba arkadaşlar. Reglim geçen hafta çarşamba bitti. Cuma günü kaçma ihtimaline karşı hatta ertesi gün hapı kullandım. Neyse dün gece lavaboda pecetede az bir damla kan gördüm ped koydum sabah az biraz kan olmuştu. Şimdi ilk defa böyle ara kanama yaşıyorum normal mi ? Sebebi hap olabilir mi